Grattis Alba!

Jag kommer ihåg sommaren 2010 när vi träffades du var underbar jag tänkte "Kommer aldrig släppa henne, vi två" Vi blev tajtare och tajtare. Glömmer aldrig när vi gick på grönan tillsammans och det stog "Sexy Alba" på min rygg. Sen när du jag och Johanna hade the light life! Glömmer aldrig den kvällen när vi tog den där bilden ↑ Sen när skolan började igen träffades vi inte lika ofta sen har vi bara träffas mindre och mindre! Finns alltid för dig & du kan lita på mig! Vi måste bli lika tajta igen, vi får lova varandra det, älskar dig bästavän. Ha det bäst på din födesledag nu!

Kommentarer
Postat av: Alba Birkhammar

ÄLSKAR DIG GROFT MYCKET

2011-12-20 @ 20:08:08
URL: http://albabirkhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0