Svar på frågestunden del 1

Nike
1. Säg 3 saker du är nöjd med ditt utseénde?
2. Säg 3 saker som är bra med mig!
3. Vet inte mer heheehejdååå
Svar: 1. Min mage :$ , Mitt hår ibland, Mina ögonbryn! 2. 1.Du är så sjukt rolig, älskar din humor! 2. Kan vara mig själv med dig! 3. Du finns alltid där om man vill prata! 3. Haha , puss!

1. Vad tkr du om ditt utseende på en skala 1-10?
2. Ditt bästa hårtips
3. Ditt bästa ansiktstips
4. ditt bästa träningtips
5. förebild?
6. hur ofta tränar du? :)
Svar: 1. 6-7 kanske 2. Oj , vet inte så mycket om sånt! 3. Inget 4. Inget där heller, haha! 5. Har många 6. 2 gånger i veckan kanske , men ska börja träna mer.

Linn
Vad saknar du mest med Skuru?
Vem saknar du mest i skuru?
Röker du? Helt ärligt
Svat: 1. Inget egentligen 2. Oj många, Lisa, Victoria, Tilda, Gustav osv.. 4. Jag röker inte

gillar du någon mer än som vän?
hur ska en kille vara enligt dig?
Svar: 1. Nej 2. Gör ett speciellt inlägg om det senare!

Har du blivit av med oskulden?
Svar: Nepp, är oskluld

Fanny
1. Ungefär hur mycket pengar har du spenderat på kläder från Hollister? Haha..
2. När ska vi treffas? :D
Svar: 1. heh .. rätt mycket! 2. Snaart ♥

äanvänder du push? :) ärligt svar
vad hette din senaste kille
håller du på med någon jjust nu?
hur gammal är du
anser du dig själv som cool?
Svar: 1. Ja, men visar det inte så mycket längre 2. Rasmus 3. Nej , inte direkt 4. 98:a alltså 13 5. Haha, ehm?

Skulle du kunna döda nån? hihihi
Svar: Haha, nej verkligen inte?

 

Gabriela

1. Är du ihop med nån nu?
2. Har du varit kär i nån av dina kompisars ex?
3. Har du varit riktigt arg på nån av dina bästa vänner?
4. Har du tappat oskulden?
5. Varför öppnade du blogg?
Hoppas du svarar på alla mina frågor , din blogg är så bra, forsätt så!! :)

Svar: 1. Nej 2. Ja, typ när jag gick i 4-5:an , haha alla var kära i alla då typ! 3. Ja 4. Nej! 5. Ja.. tyckte det verkade kul att blogga! Tack så jätte mycket ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0