Du är underbar älskling

Du är bäst! Vet inte vart jag ska börja.. visst, vi "bråkar" ibland.. men jag bryr mig inte för du är underbar, och vi löser det alltid tillslut. Det bästa med dig är att jag kan lita på dig , du finns lixom alltid där och du är så jävla bra att prata med, kan lita på dig! Är alltid glad när jag är med dig, vi har inte alltid samma humor.. men ändå, är alltid så jävla lycklig när jag är med dig. Varje gång du säger till mig "säg några dålig saker om mig" Så kommer jag inte på något, eller jo, att du kan vara jävligt dryg ibland, men yeye fast.. jag blir faktiskt sårad när du är dryg, men ändå.. fast jag kan också vara dryg ibland.. hehe, förlåt! Du gör mig lycklig och du är världens finaste, klarar mig inte utan dig.. menar det verkligen, alltid när jag inte är med dig saknar jag dig. Kan säkert vara rätt jobbig flickvän ibland eftersom jag messar dig hela tiden.. Säg till om jag är för jobbig, hehe.. vet inte vad jag ska skriva mer.. Är rätt dålig på att skriva långa texter.. men försöker skriva rätt långt i alla fall. Älskar dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Rasmus Shortleg ´Andersen

Älskar dig världens finaste!! <333

2012-05-31 @ 22:07:54
Postat av: Elsa Audelius.

Åh va söta ni är!

vill ha ett sånt förhållande som ni har!

håll hårt i varandra!

och lycka till, till er! :)

2012-06-01 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0