Ang London Osv..

 
Anonym: Hej, jag ska åka till London och jag skulle vilja veta vart abercrombie, victoria´s secret och forver 21 :) 
Svar: Victoria´s Secret ligger på bond street, forver 21 ligger på oxford sreet och abercrombie ligger en gata nedanför victoria´s secret
 
Anonym: Hur mkt handla du för på vs? ;)
Svar: På Victoria´s Secret köpte jag för ungifär 3000-4000
 
Tove: Snygga vill ha dina kläder och perfymer super avizzzz
Svar: Haha, åh tack!
 
Fanny: Hej! Hur mycket kostade allt? När lägger du ut del 2? Kram <3
Svar: Jag shoppade för ungifär 9000, hade fyllt år så fick massa pengar då. Del 2 kommer förmodligen ut imorgon. 
 
Anonym: Din hy ser så fin ut! vad använder du för produkter? Älskar din blogg <3
Svar: Taack! Jag använder inga krämer just nu, men när jag sminkar mig så har jag foundation och solpuder!
 
Maja: Fanns det victorias secret bikinisar i london? och vart låg alla affärer, typ på oxford street? Jätte fin blogg!
Svar: Nej det gjorde det inte, tror bara dom finns på sommaren/våren. Alla affärer ligger nära oxford steet, det är gång avstånd. Dom affärerna som ligger på oxford street är primarik och forever 21, sen ligger victoria´s secret på bond street och abercrombie ligger nära där. Hollister, gilly hicks och juciy ligger på regent street. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem/vilka var du i London med? Hur gammal/gammla är de? Var det svårt att övertala dina föräldrar om att få åka till London eller gick dem med på det direkt?

2012-10-09 @ 22:58:53
Postat av: Aura

När lägger du ut del 2 av shoppingen?

2012-10-13 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0